پمپ ۱۲۰ بار چین | 09188193044 سمپاش الوند

پمپ ۱۲۰ بار چین | 09188193044 سمپاش الوند

پمپ ۱۲۰ بار چین | 09188193044 سمپاش الوند

پمپ 120 چین جزو پمپ های پیستونی است که در سمپاش های پشت تراکتوری استفاده می شود و دارای سه پیستون می باشد.
1402/1/4
0 نظر

پمپ ۱۲۰ بار چین

پمپ 120 چین جزو پمپ های پیستونی است که در سمپاش های پشت تراکتوری استفاده می شود و دارای سه پیستون می باشد. معمولا این پمپ ها به دلیل داشتن شافت ورودی هزارخاری برای نصب مستقیم گاردان پمپ و ایجاد فشار و دبی مناسب برای سمپاشی مناسبند، البته این پمپ به واسطه مواد استفاده شده در بدنه و قطعات، دارای مقاومت بالایی در برابر سیال هایی مانند سموم کشاورزی می باشد.

پمپ ۱۲۰بار چین

پمپ 120 سمپاش، دوران 700 تا 900 دور بر دقیقه دارد تا بتواند فشار سیال را تا 50 بار بالا ببرد و با میزان 103 تا 116 لیتر بر دقیقه سیال را جا به جا می کند، این پمپ مستقیم به  PTOتراکتور نصب می شود که در حالت عادی نهایت دوران به 540 دور بر دقیقه خواهد رسید.

پمپ سمپاش 120 چین بیشتر برای سمپاشی با تعداد حروجی های بیشتر از دو عدد و یا بر روی تراکتورها با بوم های سمپاشی که تعداد زیادی پاشنده دارند قابل نصب می باشد، به وسیله این پمپ می توان وسعت بیشتری از مزرغه در زمان کمتری سمپاشی کرد. این پمپ دارای مجرایی روی بدنه با سایز یک اینچ که مسیر مکش باید به آن نصب شود. سایر مجرا هایی که دارای شیر گازی هستند مسیر های پمپ را نشان می دهد.

با توجه به اینکه این نوع پمپ در کشور ما بسیار پر فروش می باشد تامین لوازم یدکی ، تعمیر و نگهداری این پمپ ها به راحتی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: بوم ۱۰متری سمپاش

مشحصات 

قطر سیلندر 38 میلی متر 

تعداد سیلندر 3 عدد 

شفت انتقال نیرو 2عدد ( یک سر شفت هزار خار و یک سر آن یک خاری )

سمپاش توربولاینر چیست؟

سمپاش توربولاینر برای سمپاشی سموم شیمیایی در مزارع بزرگ و نیمه مکانیزه با بهره وری و کارایی بالا مناسب است. این سمپاش مجهز به مخزن پلی اتیلن مقاوم در برابر مواد شیمیایی با دو مخزن اضافی و یک شاسی محکم می باشد.

شیلنگ این سمپاش می تواند نود درجه به بالا و پایین بچرخد و همچنین می تواند در اطراف محور ۲۷۰ درجه به چپ و یا راست بچرخد، این آزادی در چرخش شیلنگ باعث می شود سمپاشی مزارع در جهات مختلف در زمان ثابت بودن سمپاش و تراکتور به آسانی انجام گیرد.

این مدل سمپاش ها به دلیل سرعت زیاد، پاشش قوی، صرفه جویی در سم، هزینه و نیروی انسانی در بین باغداران و کشاورزان بسیار پرطرفدار است. سمپاش توربولاینر یا همان سمپاش توربینی برای از بین بردن آفات، سموم مشخصی را بر روی گیاهان و درختان اسپری می کند.

بیشتر بخوانید: بوم ۸متری سمپاش

سمپاش توربینی به دو صورت سوار شونده یا کششی برای سمپاشی در باغات و مزارع مختلف نیمه مکانیزه طراحی و تولید شده است. یکی از معروف ترین انواع این محصول، سمپاش توربولاینر در بین باغداران و کشاورزان است، سمپاش توربین دار دارای مدل های متنوعی است که بنا به نیاز و شرایط زمین کشاورزی و یا باغ می توان تهیه کرد.

مزیت های استفاده از سم پاش:

۱- سرعت سمپاش چندین برابر می شود و سم به طور منظم و یکنواخت پاشیده می شود.

2-میزان خسارت و تلفات گیاهان کاهش یافته و می توان محصولات بسیار مرغوبی تولید نمود.

۳- بازده کار و مقدار هزینه های سمپاش چندین برابر کاهش می یابد و کیفیت، کارایی و سرعت کار به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

سمپاش

اجزاء سمپاش توربینی

شیرهای کنترل

مخزن

پمپ

شاسی

لوله های انتقال سم

فن

بیشتر بخوانید: قیمت سمپاش توربولاینر ۲۰۰۰ لیتری

آرایه نازل ها 

لوله خرطومی

فیلتر

آرایش نازل های سمپاش توربینی بسیار متنوع است و ممکن است به یکی از اشکال زیر زیر باشد:

آرایه خطی

آرایه دو نیم دایره ( دو قطاع)

آرایه دایره کامل

در آرایه دایره ای، همه نازل ها هم زمان عمل سمپاشی را انجام می دهند. در یک نوع سمپاش، آرایه نازل دارای دو بخش هستند که می توان یکی از آنها را قطع یا متصل نمود. 

یک آرایه خطی می تواند همزمان سمپاش با عرض بیشتری داشته باشد. هر نازل را می توان جداگانه از مدار خارج کرد. زاویه پاشش و خروجی نازل ها را می توان به صورت جداگانه یا آرایه نازل ها را نیز تغییر داد.

ارتفاع آرایه نازل را در برخی از انواع این سمپاش ها می توان بنا به شرایط مختلف مانند محصولات با ارتفاع مختلف یا درختان با ارتفاع متفاوت تغییر داد. زاویه آرایه های نازل و فاصله آنها نیز در برخی از انواع این سمپاش قابل تغییر می باشد. تنوع نازل ها امکان سمپاشی توسط این سمپاش را به شیوه های مختلف امکان پذیر ساخته است :

پاشش سم از بالا به پایین (در مزارع و باغات)

پاشش سم از کنار (در مزارع و باغات)

پاشش سم از پایین به بالا (در باغات)

پاشش سم با الگوی ترکیبی در باغات

بیشتر بخوانید: قیمت سمپاش توربولاینر 800 لیتری

انواع سمپاش توربولاینر

سمپاش توربینی باغی

سمپاش توربینی زراعی

سمپاش توربولاینر باغی

سمپاش توربین دار باغی در دو نوع سم پاش توربینی کشش و سم پاش توربینی سوار شونده طراحی و تولید شده است. سم پاش اتومایزر باغی باعث افزایش راندمان و سرعت و کاهش در مصرف سم و هزینه می شود. از این مدل سمپاش توربینی در باغات میوه و مرکبات مکانیزه استفاده می شود.

سمپاش توربین دار باغی دارای ویژگی های مانند شاسی مقاوم، فیلتراسیون 4 مرحله ای، همزن هیدرولیکی و فشار شکن عقربه ای می باشد. این سمپاش ها با کمک یک یا چند پمپ پیستونی محلول سم را به نازل ها می رسانند و در نهایت با کمک یک یا چند قطره فن ، قطرات سم از نظر اتمی به سمت هدف پرتاب می شوند.

این سمپاش ها به صورت نصب و کشش ساخته می شوند و مخازن آنها ظرفیت های مختلف ۱۰۰۰ تا چند هزار لیتری دارند. به دلیل خروجی زیاد پمپ، داشتن فن کمکی و وزن زیاد، برای کارکرد این سمپاش به قدرت بالایی نیاز است.

سمپاش الوند

سمپاش توربولاینر زراعی

سمپاش توربولاینر زراعی مجهز به سیستم عملکرد دیافراگمی و پیستونی اند. از ویژگی های مهم سمپاش توربین دار زراعی می توان به کاهش هزینه و مصرف سم، شاسی گالوانیزه و همزن هیدرولیکی اشاره نمود. علاوه بر این موارد، دارای مخزن مقاوم در برابر اشعه آفتاب و 4 مرحله فیلتراسیون برای جلوگیری از آسیب به پمپ و نازل می باشد.

بیشتر بخوانید: فروش شرایطی سمپاش توربولاینر

این سمپاش در دو مدل سمپاش توربینی زراعی کششی و سمپاش توربینی سوار شونده تولید شده شده اند. سم پاش زراعی توربین دار در مزارع وسیع و نیمه مکانیزه کاربرد دارد.

سمپاش توربینی زراعی دارای رگلاتور، شاسی با رنگ الکترواستاتیک و چرخدار، مخزن پلی اتلین 3 تکه و پر کن می باشد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر