قیمت سمپاش توربولاینر ۲۰۰۰ لیتری  09188193044 | سمپاش الوند
با توجه به اهداف سمپاشی و میزان سم مورد نیاز در واحد سطح باید سمپاش مناسبی برای انجام عملیات موردنظر انتخاب شود.

تاریخ انتشار : 1401/12/2/ نمایش : 154 / نظرات : 0

قیمت سمپاش توربولاینر ۲۰۰۰ لیتری

ویژگی های سمپاش کششی توربولاینر 

با توجه به اهداف سمپاشی و میزان سم مورد نیاز در واحد سطح باید سمپاش مناسبی برای انجام عملیات موردنظر انتخاب شود. سمپاش توربولاینر کششی 2000 لیتری سمپاشی زراعی – باغی است که بیشترین عرض کار را برای سمپاشی در بر می گیرد. برد سمپاش 30 تا 35 متر است، زمانی که باد کاملا موافق باشد تا 50 متر هم برد خواهد داشت.

قیمت سمپاش توربولاینر۲۰۰۰لیتری

سمپاش کششی توربولاینر 2000 لیتری به دلیل داشتن فن سانتریفیوژ یکنواختی پاشش بالایی در سمپاشی دارد. همچنین استفاده از هیدروموتورها دوران 270 درجه ای هد فن خواهد داشت. استفاده از لاستیک های پهن در سمپاش توربولاینر کششی 2000 لیتری باعث می شود وزن دستگاه و محصول بطور یکنواخت به زمین انتقال پیدا کند و از فشردگی بیش از حد خاک جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: قیمت سمپاش توربولاینر 800 لیتری

سمپاش توربولاینر کششی 2000 لیتری قدرت پرتاب سم بالایی بین سمپاش های دارد. بعلاوه در سمپاش توربولاینر برای پرتاب سم از قدرت جریان هوا استفاده می شود که باعث می شود محلول سم به قطرات بسیار ریز تبدیل شده و به همراه جریان هوا به لابه لای برگ ها و ساقه های محصول نفوذ کند که به آن مه پاشی گفته می شود.

سمپاش کششی توربولاینر 2000 لیتری دارای مخزن بزرگی است که می تواند حجم وسیعی از مزرعه را در یک بار پر کردن مخزن سمپاشی کند، علاوه بر آن دارای دو مخزن جانبی نیز هست که یکی برای شستشوی اتوماتیک دستگاه پس از سمپاشی و دیگری برای شستشوی دست استفاده می شود.

پمپ سمپاش از نوع دیافراگمی است و با قدرت بالا محلول سم و آب را به نازل ها می رساند. سمپاش کششی توربولاینر 2000 لیتری دارای گیربکس دو سرعته می باشد که به حرکت درآوردن فن را برای پودر کردن و پاشیدن سم خارج شده از نازل ها تا 35 متر در جهت قرارگیری توربین به سمت محصول را به خوبی به انجام می رساند.

سمپاش کششی توربولاینر 2000 لیتری دارای فن زراعی با خرطومی منجید دار با قابلیت پاشش موثر 35 تا40 متر می باشد. همچنین فن دستگاه قابلیت چرخش در دو جهت عمودی و افقی بوسیله سیستم هیدرولیک تراکتور را دارد. این سمپاش دارای 11 نازل سرامیکی یکسر بلند از جنس برنجی ضدچکه می باشد که پس از توقف سمپاشی دیگر اجازه چکه کردن سم باقی مانده در نازل ها را نمی دهد. مخزن سه تکه از جنس پلی اتیلن مقاوم در برابر خوردگی و اشعه آفتاب می باشد.

سمپاش توربولاینر کششی 2000 لیتری دارای فیلتراسیون 4 مرحله ای مجهز به شنگیر است که تا حد بسیار بالایی از ورود ذرات ریز و درشت به نازل ها جلوگیری می کند و مانع از گرفتگی و خرابی زودهنگام نازل ها می شود.

موارد استفاده از سمپاش توربولاینر 2000 لیتری 

با توجه به بزرگ بودن مخزن و قدرت بالای فن و پمپ، سمپاش کششی توربولاینر 2000 لیتری یکی از بهترین گزینه ها برای سمپاشی در مزارع و باغات است . سمپاش توربولاینر کششی 2000 لیتری در باغات متراکم که تراکتور قادر به حرکت در بین ردیف ها نیست، قابل استفاده است. در باغاتی که هر 50 تا70 متر یک جاده بین درخت ها وجود داشته باشد از سمپاش توربولاینر کششی 2000 لیتری می توان برای سمپاشی درختان از بالا استفاده نمود.

بیشتر بخوانید: فروش شرایطی سمپاش توربولاینر

در سمپاشی مزارع هم از سمپاش توربین دار کششی 2000 لیتری برای آفت کشی در مثل مقابله با آفت سن گندم و شته و نیز برای محلول پاشی ریز مغذی ها برای تقویت محصول استفاده می شود. البته سمپاش های توربینی برای علف کشی گزینه مناسبی نیستند و برای علف کشی استفاده از سمپاش بوم دار مناسب تر است.

 سمپاش توربولاینر۲۰۰۰لیتری

سمپاش توروبولاینر کششی 2000 لیتری در زراعت معمولا برای کشت هایی که بصورت بذرپاشی انجام شده مورد استفاده قرار می گیرد و در کشت های ردیفی کمتر استفاده می شود، در کشت های ردیفی که تراکتور بتواند بدون له کردن محصول وارد مزرعه شود از سمپاش های بوم دار استفاده می شود.

مزیت هایی سمپاش توربینی کششی 2000 لیتری نسبت به سمپاش بوم دار

یکی از مزیت های اصلی سمپاش کششی توربولاینر 2000 لیتری نسبت به سمپاش های بوم دار ریز کردن و شکستن محلول سم می باشد، با این روش قطرات سم ریز شده به همه جای گیاه یا آفت می رسد و می توان با مقدار خیلی کمتری از سم، گیاه را در مقابل بیماری و آفت سمپاشی کرد.

بیشتر بخوانید: فروش اقساطی سمپاش

سمپاش های بوم دار بر خلاف سمپاش کششی توربولاینر 2000 لیتری مقدار زیادی سم مصرف می کنند و نیز قطرات سم درشت پاشیده می شود، به همین دلیل این قطرات درشت بر روی گیاه باقی نمی ماند و به زمین ریخته و خاک را نیز آلوده می کند.

مزیت دیگر سمپاش توربولاینر نسبت به سمپاش های بوم دار له نکردن محصول می باشد. به دلیل پرتاب سم با قدرت فن، تردد تراکتور در مزرعه به حداقل می رسد و در نتیجه خسارت ناشی از تردد ماشین آلات به حداقل خواهد رسید.

از دیگر مزایای سمپاش توربولاینر 2000 لیتری نسبت به سمپاش بوم دار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بهره وری و راندمان بالا

افزایش سرعت در سمپاشی

له نشدن محصول

اثربخشی تا سه برابر بیشتر در مقایسه با سمپاش های بوم دار

حداقل 50 درصد کاهش در مصرف محلول و سم در مقایسه با سمپاشهای بوم دار

نحوه استفاده از سمپاش کششی توربولاینر

1-ابتدا باید سمپاش را به مالبند و اتصال سه نقطه تراکتور متصل نمود و پمپ سمپاش را با گاردان به تراکتور متصل کرد. 

2-پس از بررسی اتصال صحیح سمپاش به تراکتور نازل ها، فیلترها و شیلنگ ها مورد بررسی قرار می گیرند.

3-سم باید با مقدار مشخص آب مخلوط شود و کاملا به هم زده شود، سپس با استفاده از صافی دريچه آن را در مخزن بريزيد. 

4-تجهيزات مربوط به همزنی بايد در حين عمليات سم پاشی به کار انداخته شود و محلول مدام به هم زده شود، درغير اين صورت ممکن است محلول به صورت یکنواخت در باغ پاشيده نشود.

5-قبل از حرکت، زاویه پاشش نازل ها را تنظیم کنید و از بسته بودن و آب بندی درست درب مخزن مطمئن شوید.

6-پس از تست اولیه فن و اطمینان از کارکرد درست سمپاش، در مسیر تعیین شده و با سرعت مناسب شروع به حرکت و سمپاشی نمایید.

سمپاش توربولاینر

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سمپاش 

اندازه سم پاش در هنگام خرید یک عامل مهم است. سم پاش های بزرگ تر دارای بازده بیشتری هستند و باید سرمایه گذاری روی سم پاش و میزان کار مورد نیاز متعادل باشد. به تازگی نتایج و اعداد جالبی در طی تحقیقات انجام شده برای بررسی قیمت سمپاش مورد بعد کارایی میدان و اندازه سمپاش است که باید بررسی شود و بنا بر این سه فاکتور اقدام به خرید سمپاش مناسب نمود.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×

چطور میتونم کمکت کنم؟