فروش شرایطی سمپاش توربولاینر 09188193044

فروش شرایطی سمپاش توربولاینر  09188193044

فروش شرایطی سمپاش توربولاینر 09188193044

با توجه به اهداف سمپاشی و میزان سم مورد نیاز در واحد سطح باید سمپاش مناسبی برای انجام عملیات موردنظر انتخاب شود.
1401/12/2
0 نظر

فروش شرایطی سمپاش توربولاینر

ویژگی های سمپاش کششی توربولاینر 

با توجه به اهداف سمپاشی و میزان سم مورد نیاز در واحد سطح باید سمپاش مناسبی برای انجام عملیات موردنظر انتخاب شود. سمپاش توربولاینر کششی 2000 لیتری سمپاشی زراعی – باغی است که بیشترین عرض کار را برای سمپاشی در بر می گیرد. برد سمپاش 30 تا 35 متر است، زمانی که باد کاملا موافق باشد تا 50 متر هم برد خواهد داشت.

فروش شرایطی سمپاش توربولاینر

سمپاش کششی توربولاینر 2000 لیتری به دلیل داشتن فن سانتریفیوژ یکنواختی پاشش بالایی در سمپاشی دارد. همچنین استفاده از هیدروموتورها دوران 270 درجه ای هد فن خواهد داشت. استفاده از لاستیک های پهن در سمپاش توربولاینر کششی 2000 لیتری باعث می شود وزن دستگاه و محصول بطور یکنواخت به زمین انتقال پیدا کند و از فشردگی بیش از حد خاک جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: فروش اقساطی سمپاش

سمپاش توربولاینر کششی 2000 لیتری قدرت پرتاب سم بالایی بین سمپاش های دارد. بعلاوه در سمپاش توربولاینر برای پرتاب سم از قدرت جریان هوا استفاده می شود که باعث می شود محلول سم به قطرات بسیار ریز تبدیل شده و به همراه جریان هوا به لابه لای برگ ها و ساقه های محصول نفوذ کند که به آن مه پاشی گفته می شود.

سمپاش کششی توربولاینر 2000 لیتری دارای مخزن بزرگی است که می تواند حجم وسیعی از مزرعه را در یک بار پر کردن مخزن سمپاشی کند، علاوه بر آن دارای دو مخزن جانبی نیز هست که یکی برای شستشوی اتوماتیک دستگاه پس از سمپاشی و دیگری برای شستشوی دست استفاده می شود.

پمپ سمپاش از نوع دیافراگمی است و با قدرت بالا محلول سم و آب را به نازل ها می رساند. سمپاش کششی توربولاینر 2000 لیتری دارای گیربکس دو سرعته می باشد که به حرکت درآوردن فن را برای پودر کردن و پاشیدن سم خارج شده از نازل ها تا 35 متر در جهت قرارگیری توربین به سمت محصول را به خوبی به انجام می رساند.

سمپاش کششی توربولاینر 2000 لیتری دارای فن زراعی با خرطومی منجید دار با قابلیت پاشش موثر 35 تا40 متر می باشد. همچنین فن دستگاه قابلیت چرخش در دو جهت عمودی و افقی بوسیله سیستم هیدرولیک تراکتور را دارد. این سمپاش دارای 11 نازل سرامیکی یکسر بلند از جنس برنجی ضدچکه می باشد که پس از توقف سمپاشی دیگر اجازه چکه کردن سم باقی مانده در نازل ها را نمی دهد. مخزن سه تکه از جنس پلی اتیلن مقاوم در برابر خوردگی و اشعه آفتاب می باشد.

بیشتر بخوانید: سمپاش های اتومایزر باغی

سمپاش توربولاینر کششی 2000 لیتری دارای فیلتراسیون 4 مرحله ای مجهز به شنگیر است که تا حد بسیار بالایی از ورود ذرات ریز و درشت به نازل ها جلوگیری می کند و مانع از گرفتگی و خرابی زودهنگام نازل ها می شود.

سمپاش توربولاینر

مزیت هایی سمپاش توربینی کششی 2000 لیتری نسبت به سمپاش بوم دار

یکی از مزیت های اصلی سمپاش کششی توربولاینر 2000 لیتری نسبت به سمپاش های بوم دار ریز کردن و شکستن محلول سم می باشد، با این روش قطرات سم ریز شده به همه جای گیاه یا آفت می رسد و می توان با مقدار خیلی کمتری از سم، گیاه را در مقابل بیماری و آفت سمپاشی کرد.

سمپاش های بوم دار بر خلاف سمپاش کششی توربولاینر 2000 لیتری مقدار زیادی سم مصرف می کنند و نیز قطرات سم درشت پاشیده می شود، به همین دلیل این قطرات درشت بر روی گیاه باقی نمی ماند و به زمین ریخته و خاک را نیز آلوده می کند.

مزیت دیگر سمپاش توربولاینر نسبت به سمپاش های بوم دار له نکردن محصول می باشد. به دلیل پرتاب سم با قدرت فن، تردد تراکتور در مزرعه به حداقل می رسد و در نتیجه خسارت ناشی از تردد ماشین آلات به حداقل خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: سمپاش توربولاینر در مرکزی

از دیگر مزایای سمپاش توربولاینر 2000 لیتری نسبت به سمپاش بوم دار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بهره وری و راندمان بالا

افزایش سرعت در سمپاشی

له نشدن محصول

اثربخشی تا سه برابر بیشتر در مقایسه با سمپاشهای بوم دار

حداقل 50 درصد کاهش در مصرف محلول و سم در مقایسه با سمپاش های بوم دار

سمپاش توربولاینر ۸۰۰ لیتری

سمپاش توربولاینر در سمپاشی مزارع و باغات با درختان بلند بسیار کارآمد است. مخزن این سمپاش پلی اتیلن می باشد و در برابر اشعه آفتاب مقاوم است و همچنین مجهز به مخزن شستشوی دست و شسشوی مخزن نیز هست. این سمپاش دارای درب سوپاپ دار و همزن هیدرولیک و شیر سه راهی اهرم دار است. طول پاشش مفید این سمپاش 35 متر با فن 500 میلی متر می باشد، دارای گیربکس دو سرعته و 11 نازل ضدچکه که پاشش به صورت یکنواخت انجام می گیرد.

سمپاش توربولاینر 800 لیتری، سوارشونده است و دارای شاسی ساخته شده با آهن صنعتی با استحکام بالا، با رنگ کوره ای الکترو استاتیک ضد زنگ پوشیده شده است.

بیشتر بخوانید: سمپاش توربولاینر در کردستان

سمپاش توربولاینر دارای چرخ کارگاهی جهت سهولت در جابجایی سمپاش می باشد. این سمپاش قابلیت تنظیم تمام هیدرولیک برای پاشش سم داراست و توسط یک هدفن با قابلیت تنظیم زاویه 90 درجه در راستای عمودی و افقی است. فن گردش دو محور گیربکس دو سرعته با دهانه ی خرطومی مجهز به خرطوم هدایت باد چرمی درخشان.

سمپاش های توربولاینر در اندازه های 600لیتری، 800 لیتری و 2000لیتری سوارشونده و کششی، با قابلیت تنظیم ارتفاع بوم از ۲۰ تا ۱۴۰ سانتی متر، دارای سیستم همزن هیدرولیک مجزا از جریان برگشت پمپ، شاسی مستحکم و مقاوم و در دو مدل دستی و هیدرولیک تولید و عرضه می شوند.

سمپاش پشت تراکتوری کششی

سمپاش پشت تراکتوری کششی توربین زراعی یا توربولاینر با مخزن پلی اتیلن سه تایی شامل مخزن اصلی به ظرفیت ۸۰۰ لیتر مخزن یدک شستشوی سیستم و مخزن یدک شستشوی دست از جنس پلی اتیلن مقاوم در برابر خوردگی و دارای مواد افزودنی UV Stabilizer  برای مقاومت در برابر نور مستقیم خورشید – مخزن اصلی مدرج شده به لیتر در دو سمت مخزن و مجهز به نشانگر سطح مایع می باشد.

بیشتر بخوانید: سمپاش توربولاینر در گلستان

سمپاش توربولاینر مجهز به یک پمپ  پیستون دیافراگمی (دبی ۱۱۵ لیتر در دقیقه – فشار ۵۰ بار) و واحد کنترل فشار (فشار شکن) عقربه ای User Friendly  مجهز است.

فن سانتریفیوژ این سمپاش توربولاینر مجهز به پروانه ای دوبل به قطر ۴۵۰ میلیمتر مجهز به کلاچ برای حفاظت بیشتر گیربکس و گاردان ها و دارای سیستم هیدرولیک جک و هیدروموتور برای کنترل چرخش و جهت پاشش فن است.

سمپاش توربولاینر در فارس

این دستگاه مجهز به گیربکس دو سرعته و مجهز به لوله خرطومی منجید دار لاستیکی مقاوم و با کیفیت جهت عملکرد بهتره سمپاش توربولاینراست، همچنین مجهز به نازل های سرامیکی با پایه های برنجی دوبل با سیستم ضد چکه  می باشد.

سمپاش توربولاینر شاسی مقاوم و مستحکم مختص سمپاش توربولاینر با پوشش رنگ کوره ای مقاوم در برابر ضربه و خوردگی، دارای حفاظ و گارد برای فن و مخزن ها، رینگ و لاستیک پهن، مالبند کشویی، جک چرخدار قابل تنظیم و اکسل کشویی قابل تنظیم در جهات مختلف برای اداپته کردن سمپاش توربولاینر با زمین ها و تراکتور های مختلف می باشد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر