پمپ سمپاش کومت(COMET) ۱۴۵ سمپاش الوند - 09188193044
پمپ سمپاش کومت تولید ایتالیا و ترکیه به همراه ریگلاتوربر روی انواع سمپاش های پشت تراکتوری قابل نصب می باشد.

تاریخ انتشار : 1402/1/6/ نمایش : 147 / نظرات : 0

پمپ سمپاش کومت(COMET) ۱۴۵

پمپ سمپاش کومت تولید ایتالیا و ترکیه به همراه ریگلاتوربر روی انواع سمپاش های پشت تراکتوری قابل نصب می باشد. این پمپ دیافراگمی دارای مشخصات ذکر شده می باشد:

پمپ دیافراگمی 4 سیلندر

بدنه از جنس آلومینیوم آنادایز شده

مجهز به سوپاپ اطمینان

حداکثر فشار کاری 50بار

دبی پمپ 145لیتر در دقیقه ، فشار 70بار ، رگلاتور

پمپ سمپاش کومت(COMET) ۱۴۵

سمپاش توربولاینر چیست؟

سمپاش توربولاینر برای سمپاشی سموم شیمیایی در مزارع بزرگ و نیمه مکانیزه با بهره وری و کارایی بالا مناسب است. این سمپاش مجهز به مخزن پلی اتیلن مقاوم در برابر مواد شیمیایی با دو مخزن اضافی و یک شاسی محکم می باشد.

شیلنگ این سمپاش می تواند نود درجه به بالا و پایین بچرخد و همچنین می تواند در اطراف محور ۲۷۰ درجه به چپ و یا راست بچرخد، این آزادی در چرخش شیلنگ باعث می شود سمپاشی مزارع در جهات مختلف در زمان ثابت بودن سمپاش و تراکتور به آسانی انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: پمپ سمپاش کومت (COMET) 121

این مدل سمپاش ها به دلیل سرعت زیاد، پاشش قوی، صرفه جویی در سم، هزینه و نیروی انسانی در بین باغداران و کشاورزان بسیار پرطرفدار است. سمپاش توربولاینر یا همان سمپاش توربینی برای از بین بردن آفات، سموم مشخصی را بر روی گیاهان و درختان اسپری می کند.

سمپاش توربینی به دو صورت سوار شونده یا کششی برای سمپاشی در باغات و مزارع مختلف نیمه مکانیزه طراحی و تولید شده است. یکی از معروف ترین انواع این محصول، سمپاش توربولاینر در بین باغداران و کشاورزان است، سمپاش توربین دار دارای مدل های متنوعی است که بنا به نیاز و شرایط زمین کشاورزی و یا باغ می توان تهیه کرد.

مزیت های استفاده از سم پاش:

۱- سرعت سمپاش چندین برابر می شود و سم به طور منظم و یکنواخت پاشیده می شود.

2-میزان خسارت و تلفات گیاهان کاهش یافته و می توان محصولات بسیار مرغوبی تولید نمود.

۳- بازده کار و مقدار هزینه های سمپاش چندین برابر کاهش می یابد و کیفیت، کارایی و سرعت کار به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

اجزاء سمپاش توربینی

شیرهای کنترل

مخزن

پمپ

شاسی

لوله های انتقال سم

فن

پمپ سمپاش کومت ۱۴۵

آرایه نازل ها 

لوله خرطومی

فیلتر

آرایش نازل های سمپاش توربینی بسیار متنوع است و ممکن است به یکی از اشکال زیر زیر باشد:

آرایه خطی

آرایه دو نیم دایره ( دو قطاع)

آرایه دایره کامل

بیشتر بخوانید: پمپ سمپاش کومت (COMET)96

در آرایه دایره ای، همه نازل ها هم زمان عمل سمپاشی را انجام می دهند. در یک نوع سمپاش، آرایه نازل دارای دو بخش هستند که می توان یکی از آنها را قطع یا متصل نمود. 

یک آرایه خطی می تواند همزمان سمپاش با عرض بیشتری داشته باشد. هر نازل را می توان جداگانه از مدار خارج کرد. زاویه پاشش و خروجی نازل ها را می توان به صورت جداگانه یا آرایه نازل ها را نیز تغییر داد.

ارتفاع آرایه نازل را در برخی از انواع این سمپاش ها می توان بنا به شرایط مختلف مانند محصولات با ارتفاع مختلف یا درختان با ارتفاع متفاوت تغییر داد. زاویه آرایه های نازل و فاصله آنها نیز در برخی از انواع این سمپاش قابل تغییر می باشد. تنوع نازل ها امکان سمپاشی توسط این سمپاش را به شیوه های مختلف امکان پذیر ساخته است :

پاشش سم از بالا به پایین (در مزارع و باغات)

پاشش سم از کنار (در مزارع و باغات)

پاشش سم از پایین به بالا (در باغات)

پاشش سم با الگوی ترکیبی در باغات

انواع سمپاش توربولاینر

سمپاش توربینی باغی

سمپاش توربینی زراعی

بیشتر بخوانید: پمپ ۱۵۰ بار چین

سمپاش توربولاینر باغی

سمپاش توربین دار باغی در دو نوع سم پاش توربینی کشش و سم پاش توربینی سوار شونده طراحی و تولید شده است. سم پاش اتومایزر باغی باعث افزایش راندمان و سرعت و کاهش در مصرف سم و هزینه می شود. از این مدل سمپاش توربینی در باغات میوه و مرکبات مکانیزه استفاده می شود.

سمپاش توربین دار باغی دارای ویژگی های مانند شاسی مقاوم، فیلتراسیون 4 مرحله ای، همزن هیدرولیکی و فشار شکن عقربه ای می باشد. این سمپاش ها با کمک یک یا چند پمپ پیستونی محلول سم را به نازل ها می رسانند و در نهایت با کمک یک یا چند قطره فن ، قطرات سم از نظر اتمی به سمت هدف پرتاب می شوند.

این سمپاش ها به صورت نصب و کشش ساخته می شوند و مخازن آنها ظرفیت های مختلف ۱۰۰۰ تا چند هزار لیتری دارند. به دلیل خروجی زیاد پمپ، داشتن فن کمکی و وزن زیاد، برای کارکرد این سمپاش به قدرت بالایی نیاز است.

سمپاش توربولاینر زراعی

سم پاش توربولاینر زراعی مجهز به سیستم عملکرد دیافراگمی و پیستونی اند. از ویژگی های مهم سمپاش توربین دار زراعی می توان به کاهش هزینه و مصرف سم، شاسی گالوانیزه و همزن هیدرولیکی اشاره نمود. علاوه بر این موارد، دارای مخزن مقاوم در برابر اشعه آفتاب و 4 مرحله فیلتراسیون برای جلوگیری از آسیب به پمپ و نازل می باشد.

بیشتر بخوانید: پمپ ۱۲۰ بار چین

این سمپاش در دو مدل سمپاش توربینی زراعی کششی و سمپاش توربینی سوار شونده تولید شده شده اند. سم پاش زراعی توربین دار در مزارع وسیع و نیمه مکانیزه کاربرد دارد.

سمپاش توربینی زراعی دارای رگلاتور، شاسی با رنگ الکترواستاتیک و چرخدار، مخزن پلی اتلین 3 تکه و پر کن می باشد.

پمپ سمپاش کومت

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سمپاش 

اندازه سمپاش در هنگام خرید یک عامل مهم است. سم پاش های بزرگ تر دارای بازده بیشتری هستند و باید سرمایه گذاری روی سم پاش و میزان کار مورد نیاز متعادل باشد. به تازگی نتایج و اعداد جالبی در طی تحقیقات انجام شده برای بررسی قیمت سمپاش مورد بعد کارایی میدان و اندازه سمپاش است که باید بررسی شود و بنا بر این سه فاکتور اقدام به خرید سمپاش مناسب نمود.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×

چطور میتونم کمکت کنم؟