سمپاش توربولاینر در هرمزگان | ☎️ 09188193044 (آقای قاسمی)

سمپاش توربولاینر در هرمزگان | ☎️ 09188193044 (آقای قاسمی)

سمپاش توربولاینر در هرمزگان | ☎️ 09188193044 (آقای قاسمی)

این مدل سمپاش ها به دلیل سرعت زیاد، پاشش قوی، صرفه جویی در سم، هزینه و نیروی انسانی در بین باغداران و کشاورزان بسیار پرطرفدار است.
1402/10/12
0 نظر

سمپاش توربولاینر در سمپاشی مزارع و باغات با درختان بلند بسیار کارآمد است. مخزن این سمپاش پلی اتیلن می باشد و در برابر اشعه آفتاب مقاوم است و همچنین مجهز به مخزن شستشوی دست و شسشوی مخزن نیز هست. این سمپاش دارای درب سوپاپ دار و همزن هیدرولیک و شیر سه راهی اهرم دار است. طول پاشش مفید این سمپاش 35 متر با فن 500 میلی متر می باشد، دارای گیربکس دو سرعته و 11 نازل ضدچکه که پاشش به صورت یکنواخت انجام می گیرد.

در طراحی دستگاه های سمپاش از وجود پمپ هیدرولیک در کنار مخزنی با حجم مشخص استفاده می شود. پمپ که می تواند دستی یا موتوری باشد، مایعات موجود در مخزن را که معمولا از انواع سموم دفع آفات است، می مکد و از طریق لانس های مخصوص باران روی سطح گیاهان، آن را به لوله های طولانی هدایت می کند. هرچه ژنراتور پمپ در سیستم کشاورزی سمپاش بالاتر باشد، قدرت پمپاژ بیشتر و مساحت بیشتری را می توان سمپاشی کرد. سمپاش توربولاینر دارای چرخ کارگاهی جهت سهولت در جابجایی سمپاش می باشد. این سمپاش قابلیت تنظیم تمام هیدرولیک برای پاشش سم داراست و توسط یک هدفن با قابلیت تنظیم زاویه 90 درجه در راستای عمودی و افقی است. فن گردش دو محور گیربکس دو سرعته با دهانه ی خرطومی مجهز به خرطوم هدایت باد چرمی درخشان.

شیلنگ این سمپاش می تواند نود درجه به بالا و پایین بچرخد و همچنین می تواند در اطراف محور ۲۷۰ درجه به چپ و یا راست بچرخد، این آزادی در چرخش شیلنگ باعث می شود سمپاشی مزارع در جهات مختلف در زمان ثابت بودن سمپاش و تراکتور به آسانی انجام گیرد.

سمپاش توربلاینر در هرمزگان

این مدل سمپاش ها به دلیل سرعت زیاد، پاشش قوی، صرفه جویی در سم، هزینه و نیروی انسانی در بین باغداران و کشاورزان بسیار پرطرفدار است. سمپاش توربولاینر یا همان سمپاش توربینی برای از بین بردن آفات، سموم مشخصی را بر روی گیاهان و درختان اسپری می کند. سمپاش توربینی به دو صورت سوار شونده یا کششی برای سمپاشی در باغات و مزارع مختلف نیمه مکانیزه طراحی و تولید شده است. یکی از معروف ترین انواع این محصول، سمپاش توربولاینر در بین باغداران و کشاورزان است، سمپاش توربین دار دارای مدل های متنوعی است که بنا به نیاز و شرایط زمین کشاورزی و یا باغ می توان تهیه کرد.

کلیه قطعات و ملحقات سمپاش توربولاینر از جمله قطعات لاستیکی در برابر خوردگی و پوسیدگی ناشی از سموم و محلول های شیمیایی مقاوم هستند و برای سمپاشی مزارع و درختان بلند و بهترین نوع سمپاش از نظر طول پاشش، مخزن‌سم پلی‌ اتیلن با ظرفیت ۸۰۰ و ۱۰۰۰ لیتری، مجهز به مخزن شست‌ و شوی سیستم و شست‌ و شوی دست، درب سوپاپدار، دارای فن سانتریفیوژ دوبل با قطر ۵۵۰ میلی متر، تنظیم جهت پاشش سم به صورت تمام هیدرولیک، شاسی بسیار مستحکم و سوارشونده استاندارد مجهز به قفل خودکار پین‌ها، جهت اتصال آسان و مطمئن سمپاش به تراکتور و دسته شیر ریگلاتور خودکار می باشد.

بیشتر بخوانید: فروش اقساطی سمپاش

سمپاش های توربولاینر در اندازه های 600لیتری، 800 لیتری و 2000لیتری سوارشونده و کششی، با قابلیت تنظیم ارتفاع بوم از ۲۰ تا ۱۴۰ سانتی متر، دارای سیستم همزن هیدرولیک مجزا از جریان برگشت پمپ، شاسی مستحکم و مقاوم و در دو مدل دستی و هیدرولیک تولید و عرضه می شوند.

ویژگی های دیگر دستگاه سمپاش توربولاینر :

همزن هیدرولیک سرامیکی مجزا از جریان برگشت فشار شکن 

سیستم فلاشینگ و شیر سراهی 

پیش همزن گرد داخل صافی درب مخزن

پرکن سریع مجهز به صافی مکش و سوپاپ یک طرفه برای جلوگیری از برگشت محلول شیمیایی داخل دستگاه به محیط زیست  

فیلتر مکش شیر دار با صافی

درب اصلی مخزن مجهز به سوپاپ یک طرفه و صافی

فیلتر شن گیر سیستم فشار Self-Cleaning 

پمپ با فشار 50بار و دبی 115 لیتر در دقیقه

نازل های برنجی دوطرفه ضد چکه

شاسی با پوشش رنگ کوره ای الکترواستاتیک

مخزن پلی اتیلن سه تکه مقاوم در برابر اشعه آفتاب

مخزن مجهز به درب سوپاپ دار و سیستم شستشوی مخزن

فن پر قدرت با قابلیت پرتاب سم بیش از 30 متر

گیربکس 2 سرعته

قابلیت گردش هد فن در2 محور به صورت هیدرولیکی(180درجه ای افقی و 90درجه ای عمودی)

قابلیت زاویه دادن به مجموعه فن

سمپاش توربولاینر

اجزای سمپاش 

مخزن

لوله های انتقال سم

شاسی

فن

پمپ

آرایه نازل ها

شیرهای کنترل

فیلترها

لوله خرطومی (Gun)

بیشتر بخوانید: گیربکس ایتالیا سمپاش توربولاینر

آرایش نازل های این سمپاش بسیار متنوع است و به یکی از صورت های خواهد بود:

آرایه دو نیم دایره ( دو قطاع)

آرایه خطی

آرایه دایره کامل

در آرایه دایره ای، همه نازل ها همزمان عمل سمپاش را انجام می دهند. در یک نوع سمپاش، آرایه نازل دارای دو بخش است که می توان یکی از آنها را قطع یا متصل کرد. یک آرایه خطی می تواند همزمان سمپاش با عرض بیشتری ایجاد کند. هر نازل را می توان جداگانه از مدار خارج کرد. زاویه پاشش و خروجی نازل ها را می توان به صورت جداگانه یا آرایه نازل ها نیز تغییر داد.

ارتفاع آرایه نازل را می توان برای شرایط مختلف مانند محصولات با ارتفاع مختلف با درختان با ارتفاع متفاوت در برخی از انواع این سمپاش ها تغییر داد. زاویه آرایه های نازل و فاصله آنها در برخی از انواع این سمپاش قابل تغییر است. آرایش بسیار متنوع نازل ها امکان سمپاشی توسط این نوع از سمپاش را به شیوه های مختلف می دهد که این شیوه ها به طور کلی عبارتند از :

پاشش سم از کنار (در مزارع و باغات)

پاشش سم از بالا به پایین (در مزارع و باغات)

پاشش سم با الگوی ترکیبی در باغات

پاشش سم از پایین به بالا (در باغات)

با استفاده از سمپاش توربینی امکان تمرکز سمپاشی بر روی نواری باریک (سمپاشی نواری ) در باغات و مزارع و یا تامین سطحی وسیع از سمپاشی برای مزارع درهم یا با پوشش سطحی کامل وجود دارد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر